.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخريب ديگران، نتيجه عدم فرهنگ نقد است

شمال نیوز: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در مراسم تحليف اعضاي شوراي شهر ساري در سالن هلال احمر استان، گفت: تخريب شخصيت ديگران و زير پاي ديگران را خالي كردن، نتيجه نبود فرهنگ نقد و اشكالات ساختار سياسي است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، هادي ابراهيمي با بيان اينكه تخريب، شايعه و تهمت زدن ريشه در نبود اعتماد اجتماعي است، افزود: افرادي هستند كه به قيمت خراب كردن ديگران مي خواهند خود را بالا ببرند، اما تخريب و تحقير ديگران وزن سياسي كسي را بالا نمي برد.

ابراهيمي خواستار تقويت فرهنگ نقد در جامعه و مقابله با پديده زشت زيرپاي يكديگر را خالي كردن در مازندران شد و افزود: اين استان برخوردار از يك فرهنگ غني و معرفت آفرين است و صاحبان فكر و انديشه و آحاد جامعه رفتارهاي اين چنيني را برنمي تابند.
وي با تبيين شاخص هاي نقد سازنده ، يادآور شد: عده اي تخريب مي كنند و بعد اسمش را مي گذارند انتقاد، اهانت و تخريب از رسوم زشت برخي از كشورهاي غربي است و بعضاً در جامعه ما هم برخي افراد به اين شيوه ي غلط روي مي آورند.
ابراهيمي شورا را يك نهاد مشورتي دانست و افزود: شوراها در نظام مردم سالاري ديني، نمونه اي حقيقي از حضور مردم در اداره جامعه به شمار مي روند.
هادي ابراهيمي خاطرنشان كرد: شوراها بايد با پرهيز از اختلافات و عدم ورود به مباحث سياسي و حزبي، مردم سالاري ديني را در جامعه مستحكم كنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران وظيفه شورا را قانون گذاري، مديريت اجرايي و نظارت دانست و گفت: وابستگي به باند قدرت و ثروت، مصالح و منافع مردم را در معادلات فرهنگي، سياسي و اقتصادي ناديده مي گيرد و عده اي مجبورند در هر كرسي كه براي نمايندگي مردم مشغول به كار هستند، نمايندگي شان را بر پايه حصول منفعت حاميان مالي و سياسي خود تنظيم كنند.
معاون استاندار مازندران لازمه عمل صالح را براي خداوند بودن دانست و گفت: اگر براي خدا نبود، به طور قطع عمل صالح نيست.
وي ماندگاري اعمال را در گرو توجه به رضاي الهي دانست و افزود: دست يابي به رضاي الهي بايد والاترين هدف انسان در زندگي باشد.
ابراهيمي انتخاب شهردار را حق قانوني شورا دانست و افزود: شوراهاي شهر هميشه در صحنه هاي مختلف استقلال راي خود را حفظ كردند و وارد زد و بندهاي سياسي كه حاصل طراحي هاي بازيگران سياسي در خارج از بدنه شوراست، نشدند.
معاون استاندار مازندران در پايان از تلاش ها و زحمات شوراي شهر ساري تقدير و تشكر كرد و ادامه داد: شوراي شهر ساري با پي گيري ها و مصوبات خوبشان در بخش هاي فرهنگي، اجتماعي، عمراني و رفاهي گام هاي خوبي براي توسعه مركز استان برداشتند.
وي ضمن تبريك به منتخبين جديد شورا، خواستار هم دلي و تقويت بيشترهمكاري در بين اعضاي شورا براي پيگيري و حل مشكلات شهر ساري شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.